A webáruházunk által kapott megrendeléseket Magyarország területén a GLS futárai kézbesítik. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 08:00-17:00 óra között. Szállítási címként célszerű olyan címet megadni, ahol a fent megjelölt napszakban a futárt folyamatosan fogadni tudják. A megrendelést követően a szállító cég egyeztet időpontot a megrendelővel a szállítás várható időpontjáról. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terhelhetjük. Kérjük, a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Sérült csomag esetén, kérjük, szíveskedjen a terméket a futár előtt megvizsgálni. Amennyiben a termék is sérült, kérje jegyzőkönyv felvételét és nem vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni. Áruházunk működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő esetleges további kérdések esetén az üzemeltető adatai között megadott elérhetőségeinken állunk rendelkezésére.
Szállítási feltételek
1. Vásárlási, szállítási tájékoztató
Szállítás Magyarországon:
Kiszállítás díjszabása Magyarország területére:
1-19.999 Ftközött a szállítási díj: 1690 Ft bruttó. A kiszállítást a GLS futárcég végzi.
20.000 Ft felett ingyenes a szállítás. A kiszállítást a GLS futárcég végzi.
Személyes átvétel átadási pontunkon: 0 Ft. 2142 Nagytarcsa Nádas utca 2. Nyitva H-P 8-16- ig. Személyes átvétel esetén kizárólag bankkártyás fizetésre van lehetőség.
Ha Ön ingyen szállítási kedvezményre jogosult, és a csomagot nem veszi át bármilyen akadályoztatás miatt is a második szállításra már nem tudjuk biztosítani a szállítási költség mentességet, tehát a második szállításért már normál módon kell fizetni. Ez alól kivétel, hogy ha a szállító cég hibát követ el. Amennyiben a szállító cég alkalmazottja hibájából nincs kézbesítve a csomag, akkor Ön egy email írásával kezdeményezheti a fuvardíj visszatérítését: webshop@koktelpiac.hu. Kérjük levelében írja meg miért hiúsult meg a csomag átvétele és jelölje meg a rendelésszámát.
A szállítási határidők a futárcégekkel kötött szerződés alapján az Ő általuk vállalt szállítási idők alapján lettek beállítva. Természetesen előfordulhatnak késések, hibák ezen esetekért felelősséget vállalni nem tudunk, azonban az esetek 99,9%-ban problémamentesen lezajlanak a csomagkézbesítések.
SimplePay online azonnali fizetés a webshopban (költsége 0 Ft)
Választható szállítási módok:
GLS futárszolgálat minden esetben 1690 Ft. Bankkártyával is fizethet, valamint SMS értesítést és e-mailt is kap az ügyfél a szállítás pontos időpontjáról.
Panna Cocktail saját futár minden esetben 1690 Ft. Bankkártyával is fizethet, valamint SMS értesítést és e-mailt is kap az ügyfél a szállítás pontos időpontjáról.
Személyes átvétel átadási pontunkon: 0 Ft. 2142 Nagytarcsa Nádas utca 2. Nyitva H-P 8-16- ig. Személyes átvétel esetén kizárólag bankkártyás fizetésre van lehetőség.
Amennyiben Ön rendel egy ingyenes szállítási módot élvező terméket és a kosárba tesz még más nem ingyenes szállítással választható terméket, úgy az összes termékre érvényessé válik az ingyenes szállítás.
Szállítási idő: Futárszolgálattal 1-3 munkanap. Cégünk vállalja, hogy raktáron lévő készlet esetén minden nap 11.30 ig leadott rendelés aznap átad a futárnak kiszállításra.
Szállítás menete: Minden munkanap 11.30. ig leadott rendelés (raktáron lévő termékek esetén és ha nem előre utalást választ) még aznap feladásra kerülnek. A következő munkanap a futárcég kézbesíti a küldeményt az esetek 95%ban. Amennyiben akadályoztatást követően nem tudja kézbesíteni a csomagot, úgy az ezt követő munkanapon ismét megpróbálják a kézbesítést. Ezután a csomag, ha nem lett átadva, akkor a futárcég visszaküldi a feladónak.
a) Minden munkanap 11.30-ig leadott rendelések (raktáron lévő termékek és nem banki előreutalás esetén) még aznap feladásra kerülnek az esetek 95%-ban, így várhatóan másnap a futárszolgálat kézbesíteni tudja a csomagot.
b)Magyarországon kívülre nem tudunk szállítani.
c) Külföldi telefonszámot kérjük ne írjon be rendeléskor, mert a futárcégek nem hívhatnak ilyen jellegű hívószámokat. Ebből kifolyólag ezen rendeléseket nem tudjuk teljesíteni.
Áraink természetesen tartalmazzák a csomagolási díjat.
Kérjük Önt, hogy a csomagátvétel után azonnal ellenőrizze és győződjön meg arról a számla alapján, hogy a rendelésének megfelelő terméket, termékeket kapta meg. Az esetlegesen felmerülő hiányosság esetén jelezze az ügyfélszolgálatunk felé, a +36-30-9559831 telefonszámon vagy levélben kapcsolat@pannaco.hu
Ügyfélszolgálatunk elérhetősége: hétköznap 08 – 16.00 óráig. Tel +36-30-9559831 vagy webshop@koktelpiac.hu.
Amennyiben megsérült a csomagolás, illetve a küldemény, úgy haladéktalanul kárjegyzőkönyvet szükségeltetik felvenni! A külsőleg fel nem ismerhető károkat a csomag kibontása után, de a kiszállítást követő hét napon belül írásban jelezze futárszolgálatnak a tőlük kapott visszaigazoló e-mail címre! A csomag és vagy csomagolás
A honlapon feltüntetett szöveges tartalom, illetve a fotók esetében a tévedés jogát fenntartjuk!
2. A megkötött szerződéstől való elállás
A felhasználónak joga van a megrendelt áru átvételétől számítva, tizennégy munkanapon belül, indoklás nélkül elállni a szerződéstől. Ha a felhasználó így dönt, a következő feltételeket kell betartania:
– az átvett csomagot vissza kell küldenie a számlán feltüntetett címre
– a visszaküldött csomagolásnak és árunak sértetlennek és bontatlannak kell lennie, valamint szükséges az eredeti számlát is mellékelni. A küldeményt ajánlatos bebiztosítani
– a szerződéstől, megrendeléstől való elállás abban az esetben érvényes, ha az áru az átvétel napjától hét munkanapon belül visszaküldi a feladónak.
– a visszaküldött áru átvétele után az eladó köteles 15 napon belül a szerződéstől való elállástól a vevőnek visszaküldeni a pénzt postai utalványon, vagy banki átutalással az ügyfél által megadott bankszámlájára, vagy közös megegyezés alapján az adott összeg levásárolható.
-abban az esetben, ha a fent említett feltételek nem teljesülnek és azok nincsenek betartva nem fogadhatjuk el a rendeléstől való elállást! Ebben az esetben az áru vissza lesz küldve a vásárlónak!
3. Reklamáció
A vásárlót az egy éves szavatossági idő illeti meg a megvásárolt tartós fogyasztási cikkekre. A garancia nem vonatkozik az áru természetes elhasználására, vagy annak szakszerűtlen használatára.
Reklamáció esetén az eladó köteles haladéktalanul, bonyolultabb esetekben 3 munkanapon belül érdemi választ adni a panaszra, amely határidő nem azonos a hiba szakértői véleményezésének idejével. A panaszkezelés nem tarthat 3O napnál hosszabb ideig, ha viszont letelik ez az idő és nem történt előrelépés, akkor a fogyasztót ugyanazok a jogok illetik meg, mint javíthatatlan hiba esetén.
A vevő köteles az adott hibát az eladónak írásban reklamálni postán vagy e-mailben.
A reklamációnál szükséges az eredeti számlát visszaküldeni, megadni a megrendelés számát, feltüntetni a termék pontos megnevezését és a hibát pontos leírással meghatározni.
Az áru cseréje, vagy árának visszafizetése kizárólag számlával, eredeti csomagolásban, minden dokumentum bemutatásával lehetséges!